Internet Prenumeration/tidningar från utlandet

I tidigare inlägg så nämnde jag att jag inte visste hur man prenumererade på den amerikanska tidsskriften NYLON. Är det nån som prenumerar på en tidning från utlandet som vet ungefär hur det går till, vad det kostar ect, ect??

Iallafall så upptäckte jag igår att man kan prenumerara på internet och få tidningen i sin mailbox en gång i månaden istället. Och det kostar ynka 45 kr (cirkus). Så det ska jag göra när jag får pengar!!! Det är ju inte samma sak såklart som att  hålla papperskopian i händerna men det är bättre än ingenting! Så här ser det ut då.
Och det som är bra med det är att man har alla bilder direkt i datorn om man vill använda sig av dem. Man slipper fota eller skanna av bilderna och spar tid & jobb.

Jag har mailat Nylon nu och frågat hur man prenumerar, återkommer med svar.

En ettårs prenumeration (10 nummer) till Sverige kostar iaf 423 kr, det är väl rimligt antar jag men ändå lite saftigt för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0