Nya Rolling Stones Omslagen



Ett av Rolling Stones kändaste gamla omslag med Yoko Ono och John Lennon. Lite skillnad på förr och nu... I och försig så är HAN naken och hon påklädd haha. Länge leve hippietiden!
Jag trodde Rolling Stones var en seriös musikjournalistik tidning men med de nya omslagen känns det mer som Slitz. Ett billigt knep att sälja mer tidningar såklart.



God! Girls! Guitars! :P Coola killar.


Jag sitter och gör lite research på Jonas Brothers till min lillebrors födelsedagspresent och halkar då in på Rolling Stones omslaget på dem och sen halkade jag vidare till andra omslag....
Det senaste omslaget med Gossip Girls sugande och slickande på godis och glass och varandras tummar har ju blivit rätt uppmärksammat och omtalat... Jag är rätt kluven efter det är en av min favoritfotografer Terry Richardsson som tagit bilderna. Och det är verkligen hans stil och det är snyggt och kitschigt. Problemet är att det är en serie som ungdomar kollar på och tjejerna ser inte så gamla ut själva så det känns som att Terry´s råa, kitshiga, rakt på-iga och köttiga bildestetik inte passsar sig i det här sammanhanget... Eller?
Som MylifeInUsa uttryckte det, där jag först såg bilderna: "Kunde inte de gett tjejerna en varsin glass?". Hahaha.







Några andra nyare lättklädda omslag.


Väldigt coola brudar i de väldiga coola Grindhouse filmerna iof... men ännu coolare med lite mer kläder och pistoler.


Britney´s genombrott. Hon var ju ganska ung här så jag tycker det här beryktade numret känns ganska pedofiliskt även om jag gillar babydoll stilen i sig och tycker fotona är snygga.


Sex säljer?!

Jag vet inte, men jag köper nog hellre INTE tidningen när den ser ut som Slitz... men jag kanske är fel målgrupp iof....



För att jämna ut det lite så kommer det ett halvnytt omslag här lite lättklädda män- blinda meloner....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0