Patrick Swayze döende

Så ni det här?! Det är helt sjukt att det är Patrick Swayzebilden (i länken, tål inte att se honom se ut sådär så jag lägger upp bilder här där han ser stark & frisk ut) och att han är döende i cancer!
För mig har han alltid känts som VIRILITETEN själv, han ser alltid så vältränad ut och han kan dansa, kampsporter och sjunga! Jag började nästan gråta när jag såg bilden och nu sitter jag och plågar mig själv och lyssnar på Dirty Dancing Soundtrack när han sjunger She´s Like A Wind och dricker en hemmagjord kaffe latte efter att ha sovit 3 timmar... Vilken mörk dag, ungefär lika mörk som när Stålmannen (Christpher Reeves) dog eller ramlade av sin häst. Livets grymma ironi. Jävla cancer!!! JAG HATAR SJUKDOMAR! Hörde ryktas idag om att det är lungcancer han har men att han fortfarande röker...

















Men mirakel händer ju varje dag och att folk besegrar cancer mot alla odds...

Carpe Diem!

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Vah ere sant?=S mee love dirty dancing<3

2009-03-23 @ 19:10:00
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Mandy

Tack! :D Jag kände att det behövdes en liten förändring.



Då hoppas jag att du kommer nu i helgen efter löningen!! För i påsk kommer jag vara i Glasgow.

Snälla försök iaf! =)

2009-03-23 @ 19:31:05
URL: http://mandyzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0