Provar HM Paketet!


Hello Kitty tiara (barnavd.) och prickig hög kjol (storleksproblem).


Liselott Watkins illustrerade tygväska (skitsnygg) och turkos zebra tunika (beställde en storlek mindre som passade bra men funderar på byta till vit).


Nätstrumbyxor med stjärnmösnter i både svart och neonrosa! Skitsnygga!


Den där rosa prickiga volangkjolen trodde jag skulle vara i stretchig mjuk bomull, men den är helt stel! Fast den satt som ett smäck ändå faktiskt! Konstig storlek på den efterlängtade tishan, bord gå ned en storlek...


För stor klänning. Annars fantastisk! Finns inte längre i webshoppen tyvärr, så jag vet inte hur jag ska göra nu... Behålla en för stor men makalös klänning?!


Jätteskön och snygg leopardkofta! Snyggt med väldigt konstigt och opraktiskt bälte.


Jag älskar verkligen den där väskan! Blir genast väldigt Bohemian Chic!

Kommentarer
Postat av: sara

den där zebraklänningen är så jäkla snygg!

2009-03-28 @ 08:00:11
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: A -*

godmorgon:)

allt bra :)?

2009-03-28 @ 10:16:23
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0