Sjuk & Glad?


Howdy ho, how´s it hanging?

Imorse vaknade jag med Dolly Parton frisyr och satte genast på mig cowboyhatten! En annan sak jag upptäckte var att jag blivit förkyld. Sen under dagen har detta utvecklat sig till rinnsnuva.
Min mamma var snäll nog att komma förbi med halstabletter, nudlar och micropizza!
Men jag har varit fasligt sugen på apelsiner hela dagen. Imorgon måste jag iväg och handlat det!

Sjuk & glad- jag är faktiskt glad att vara förkyld! Det var längesen. Bra med en utrensning, istället för att vara halvsjuk och hängig jämt.



Kanske mer Dallas frisyr?

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Oh jag alskar din Marilyn-mugg! fan va snygg...

2009-03-13 @ 19:11:55
URL: http://mylifeinusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0