Skepparkeps & Väst



Jag har länge suktat efter en skepparkeps! Och så hade de båda svarta och blå på HM Divided när jag var där igår, för 59:50.
Tyvärr var inte passformen tipptopp så jag fortsätter spana efter en. Jag vill helst ha en marinblå med svarta snören, en riktig klassiker. Hojta till om nån vet vart man kan inhandla en sån!

Västen finns i 3 oika färger HM Shop Online för 129 kr och var både skön och snygg i stretchigt tyg.
Den har jag redan beställt. Kan dock inte bestämma mig för svart eller blå..?

Sailor Jerry tygmärken från Howcool.com

Kommentarer
Postat av: Hanky Sailor

Först trodde jag att det stod "Jag har länge suktat efter en skepparkrans". HAHAHA!

Schysst med sailor-tema. I <3 Sailor Jerry. Det låter coolt med en blå väst. Sail on Pirate queen.

2009-03-11 @ 22:17:59
URL: http://hankypancake.blogg.se/
Postat av: Stina

De har inte storlek 41 kvar på hemsidan heller... Men jag kanske har löst det i alla fall, jag har en syster som bor i Sthlm så hon ska nog kolla på lördag om de finns kvar och så köper hon dem åt mig om de gör det! :D

Va, finns inte de snyggaste mönstrade Reebok-skorna i strl 41?? Varför gör man inte skor i den storleken liksom, känns som att det är jättevanligt att folk har det ju!!

Jag funderar på att vara med i nya tävlingen också, men det blir svårt att välja bild till det! Ska du vara med? ^^

2009-03-12 @ 13:53:23
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Jepp, jag bor i Uppsala. Fast jag har släkt strax norr om Tierp så när vi var där på sommaren så åkte vi till Furuvik nån gång :D Och en annan gång åkte vi dit med buss bara för att det var kul ^^

Hmm, men du kanske inte behöver krama djuren? :P Fast du kanske är sådär superallergisk så du inte kan vara nära ett pälsdjur? :O Annars är ju glassförsäljar säkert rätt soft :D

2009-03-12 @ 13:56:28
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0