Välbehövt Chill



Har för en gång skull legat ned och kollat på en hel film istället för att bara sitta koncentrerad vid datorn med nåt projekt. Och jag har ätit marängsviss! Så jag känner mig rätt nöjd nu trots den heliga kvinnovärken...

Jag såg Inkheart som jag tog upp i förra inlägget och den var väldigt bra faktiskt.

Här kommer ett familjerecept på Chokladsås:

1 dl kakao
1 dl socker
1 dl vatten

Koka upp på låg värme. Klart!

Den här såsen är särskilt användbar i fattiga tider för att på ett billigt och ganska nyttigt sätt (ren kakao jue- bra för hjärtat) stilla choklad/socker behov tillsammans med glass.


Lyssnar Just Nu På: Madonnas Bedtime Stories. Väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0