80stees News for guys & dolls!


For the Ladies. Jag vet iallafall två tishor av dessa som jag ska beställa BUMS när jag får råd:
Blondie Baseball tröjjan och den rosa Wonderwoman tishan!
Och sen BUMS#2: Mimmi & Musse! Synd att det var så fruktansvärt färg på Cookie Monster OCD tishan...
För länkar till varje t-shirt: 80s Tees News Ladies by Unique Rebel





For the Guys... Mina favoriter av dessa är: Madonna, James Bond/Grace Jones, Ghostbusters 84, Pac Man, Turtles Pizza Face, X-Men och Breakin tishan..Ja det var ju nästan alla! Hahaha!
För länkar till varje t-shirt: 80stees News for Guys! by Unique Rebel on Polyvore.com

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag vill ha massor - som vanligt.

2009-05-13 @ 08:37:37
URL: http://www.johannagronlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0