HM Fashion against AIDS




Wooa, Hm´s Fashion against AIDS kampanj släpptes idag och man kan shoppa t-shirts och linnen på HM SHop Online från artister som CYNDI LAUPER, N.E.R.D, Katy Perry, Dita Von Teese, Robyn, Tokio Hotel  m.fl. !

När det sist var fashion agaist aids kampanjen på HM så köpte jag ganska mycket: linnen från Jade Jagger, Chicks On Speed, loose t-shirt från Katherine Hamnett och Jade Jagger, m.m. De var väldigt stora i storleken så vissa plagg har jag inte använt så mkt, men Katherine Hamnett tröjan håller fortfarande. Ska se om jag hittar nåra bildbevis.. ja här:





Det här är mina favoriter i år, från toppen: Katherine Hamnett, Dita Von Teese, N.E.R.D och Cyndi Lauper.

TIPS: OM du ska beställa online så beställ både din vanliga storlek och en mindre och skicka tebax den som inte passar. De kan vara stora i storleken.


Fasen va snygg hon är fortfarande! :D Jag såg ju Cyndi Lauper live, det kan du se här.

För mig som älskar Cyndi Lauper så är det ju fantastiskt kul att hon är med på kampanjen och jag måste ju beställa linnet med texten: Girls just wanna have safe sex... Det är roligt att hon tagit sin största hit Girls Just Wanna Hve fun och gjort den till en safe sex slogan. Linnet är ju jättesnyggt! Jag vet inte om jag kommer känna mig helt bekväm med texten bara- kan ju missuppfattas... Äsch man får tuffa på sig, för aids-kampens skull och Cyndi´s!.... ;P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej!

Har redan lagt upp ett inlägg om det, men ditt inlägg var snyggt!:)

2009-05-28 @ 11:31:27
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag gillade också Cyndi's linne! Men är de inte rätt dyra? Förresten, det du skrev förut om att vara arbetslös och kunna färga håret var ju jättebra! Det borde du göra! :D Jag måste färga om mitt hår och bleka rötterna snart, vi får se var det blir för färg ^^

2009-05-28 @ 12:26:27
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Hahah, vore ju lite jobbigt att få en snuskgubbe efter sig! Fast så illa lär det inte vara, det är nog lugnt att ha det där linnet tror jag ^^ Men jag förstår hur du menar, man vet ju aldrig var alla andra tänker men det är väl bara att inte bry sig :D



Jo precis, jag funderade på turkost... Jag har en flaska turkos färg och en rosa kvar här hemma så vi får se :D Jag har haft typ alla färger: rosa, turkos, grön, lila, blå, röd, orange, svart och "normal" färg :P

2009-05-28 @ 13:08:18
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0