Middag med min stockholmsfamilj

Jag har ju halva min familj i sthlm och andra halvan i Gävle där jag och min storasyster växt upp med min mamma och där jag bor nu.
Sen har jag själv bott i sthlm flera år och min storasyster, pappa och 2 halvsyskon bor där nu.
När jag kom till sthlm  i fredags så lyckades vi få ihop en middag hemma hos pappa.
Pappa är halvengelsk därav inredningsstilen bland annat.



Anglomania 1.


Min pappa, halvsyster Malin och halvbror David.



Pappa och min storasysters kille Fredrik.


HP lär David och mig spela gitarr.


Jag och moder teresa.


Malin var lite tröttis.


HP och min storasyster Bianca.


Min halvbror David bjuder på sig själv med en dans! Han vill bli artist precis som Jonas Brothers.


Anglomania 2.


Jag och Bianca med pappa på Grekland när jag var 12 år.


Hej din gamla rockstjärna sa min storasyrra till mig när hon såg mig... Undra varför.

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, vad mysigt med familjekväll! :D Och vad lika varandra du och din storasyrra var!! ^__^

2009-05-02 @ 21:09:29
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Robert Pattinson Crew

visst är han! :)

2009-05-02 @ 22:40:18
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0