Most Wanted

Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag ska investera i för shopping denna månad... Beställa på 80stees? Eller TruffleShuffle? Eller köpa hjärtformade solbrillor och zebramönstrad handväska på Topshop? Eller en vit Vringad tisha med kaninen från Alice i Underlandet på, Lost Boys brillor eller den snyggaste bikinin nånsin av Insight på Urban Outfitters?
Eller nya solbrillor från Monki? Eller Pastry sneakers som jag letat så länge efter från Footlocker? Eller handla fina sommarklänningar på Bik Bok?
Eller bara spara pengarna?

Most Wanted by Unique Rebel

Most Wanted Truffle Shuffle by Unique Rebel
 

Wanted 80stees by Unique Rebel on Polyvore.com

Kommentarer
Postat av: Stina

Alltså, allt på Truffle Shuffle-kollaget är ju sjukt snyggt! Jag vill vara rik!! ^^

2009-05-02 @ 21:08:09
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0