tryin out fancy dresses cool shoes and cute tops...

Ja, jag har ju varit seg med blogging- så det här är egentligen för över en vecka sen tror jag...


This dress I like very much!!! :D


Highheeled Keds! :D


Black & Gold Reebok.



Fancy dresses på Gina...


Nåt för studenten kanske?


Pink Cake Dream Dress! Finns i olika färger för endast 149 kr!


Den här oversizade bomullstopen med knytärmar och retromotiv a la gamla pocketböcker/starlet/filmaffisher har jag i svart och vill ha även denna. Jättesnygga och sköna på sommaren.


Jättesnygg mintgrön Dallas tisha som går att beställa på HMs Online shop nu.


Älskar de här smilie linnena på HM! 69:90 kr.Ska köpa det här linnet när jag får pengar.


Livskvalitét. Fika på Waynes.


Billiga snygga skor på Stadium.


Är på jakt efter ergonomiska ballerinas till sommaren och dessa av Puma på Stadium var jättesköna- är lite rädd att de kommer in grus bara...


Waynes Take Away Räkor & Advokado pastasallad som jag varit sugen på så länge.


Kommentarer
Postat av: JESSICA

fyfan vilka söta klänningar från gina!!=)

2009-05-25 @ 00:59:40
URL: http://jessiiiru.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du haft en härlig dag! :)

allt väl?

2009-05-25 @ 01:03:33
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0