forts. Lys Upp Mörkret: Outfit, inom- och utomhus.

 

INNE. Jag älskar den här turkosa toppen som jag fyndade på rea i somras. Palmen är lite genomskinlig oxå.

 

UTE.

 

Det här var dagens outfit jag skrev om i det tidigare inlägget Lys upp mörkret. Eller ja, på den översta bilden, sen tog jag med den undre för att visa vantarna och halsduken (av nån andledning stirrade massa folk på mig när jag var ute och gick) men det är oxå det jag hade på mig mig i form av ytterkläder förutom jeansleggingsen och hoodien.. Egentligen skulle jag tagit i ännu mer med t.e.x. färgglatt smink och detaljer, men jag får ta det en annan dag, en annan outfit.

 

Turkos palm-topp, jeanslegging, fuskpäls, halsduk, vantar, Bik Bok.

Leopard byxor, armband, H&M, Divided.

Silverväska, H&M.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0