Stil Tips: (jeans)jacka under jackan!


Jeansjacka unde leopardpälsen eller parkasen! Första bilden, Dsquared, Cosmopolitan. Andra bilden, H&M Shop Online, under H&M Magazine/Into The Wild, som för övrigt är en grymt cool höstoutfit trots sina murriga färger.... Skulle vilja ha såna där fuskpäls-benvärmare!


Tycker du som jag att det är tråkigt när hösten och vintern kommer för att man inte får tillfälle att använda sin snygga jeansjacka, kavaj eller annat, ?! Jag brukar alltid ha en hoodie eller en kofta under min höst/vinterjacka men man kan ju variera med en av sina favoritjackor under istället, som ovan på bilderna! Lager på lager, grungigt, coolt. Det krävs ju att man har en rätt stor jacka överst och en inte alltför tjock jacka under... Detta kan vara svårigheten för min del som nästan bara har tajta jackor och hatar när det känns obekvämt, blir för varmt och "uppstoppat"... Jaja, jag ska ge det en chans. ;P

Jag kan tänka mig att det oxå är snyggt att ha en militärjacka under...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0