Fairy Tale kollage!

 

Visst är det lite kul att nu är det plötsligt okej när man är över 5 år att ha rosetthårspännen, hårband och andra s.k.a 'barnsliga' accessoarer, och det t.o.m är trendigt nu att klä sig som utifrån en saga ? !

Detta är uppskattat från min sida iallafall som är 30 år och aspirerar att gå runt klädd som Alice i underlandet (+kaninen), Ozma från Trollkarlen från Oz m.fl.

Och nu kan jag göra det utan att bli behandlad fullt lika mycket som en idiot som tidigare hehe.

Ja, det är både kul och tragiskt såklart. Kärlekshatet till trender... som vanligt, som jag tagit upp flera ggr. förut.

Men ni förstår förhoppningsvis vad jag menar utan att jag behöver skriva det på näsan varje gång...

Ett stort plus är ju oxå att nu går det att få tag på sagoinspirerade plagg och accessoarer lättare och till bättre priser, som t.e.x. på H&M som har snappat på sagotrenden.

 

 

 

Lyxigt, enkelt, puderrosa, sagoinspirerat, till vardags och fest. ja, helvete, du kan nog t.o.m hälsa på drottningen i den här stassen!


 

Rosa smyckes-hängar-hand, sparbösse-kanin, Pin Up Cotton Candy läppglans, från Kitsch.

Chanel-inspirerad jacka, flätat hårband, rosa drömbakelse-klänning, pärl- och strassarmband & leopardstrumpor, från H&M.

Guldtiger-kuvertväska, svartglittrig rosett & leopard ballerinas, från Fred Flare.

 

 



Fairy Tale

Fairy Tale by Unique Rebel on Polyvore.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0