Halloween bakelse!


Dessa översta bilder fotade jag igår utanför Konditori Lido i Gävle.

Halloweenbakelser från Konsum.

 

Jag glömde ju skriva att jag ska äta Halloween bakelse idag i mitt Halloween 2009 inlägg! :D Det är en av dagens/helgens viktigaste traditioner!!! Det bästa är ju klart att äta en på ett konditori, vilket jag kanske oxå gör. men igår köpte jag dessa på den nedersta bilden på konsum som jag äter nu (inte att rekommendera...).

 

Förra året var jag och Hanky Pancake på Sci Fi mässan i Stockholm och åt varsin Halloweenbakelse.

Så här såg det ut då:

 

Iochförsig var den oxå rätt äcklig så det kanske hör till Halloweentraditionen, jaja de är ju söta iallafall.

 

Mera bilder därifrån kan du kolla här! Snart är det Sci Fi mässa igen, nämligen den 5-6 dec. Då ska jag dit! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0