Hett Just Nu: SVART


Kollage från H&M Shop Online. Jag tycker att det är ovanligt roligt att de petat in Darth Vader, som står och gömmer sig där nere glad att hans favoritfärg är inne och alltid redo att locka folk över till den mörka sidan! ;)


H&M har så rätt så! Svart är ALLTID SNYGGT men i höst är det nog hetare än på länge! Bläcksvart, lakritssvart, glittrande svart, skinande lacksvart, mattsvart, ÄLSKA svart!!!

Det är så snyggt med enskilda svarta plagg som dominerar som t.ex. en svart kappa, men oxå svarta detaljer som diadem, väska, boots, hårspännen, armband, örhängen ect.

Det är alltid snyggt att bryta av och skapa kontraster med svart, speciellt med starka klara färger, det blir mest effektfullt med neon. Jag använder alltid svart som bas till mina i övrigt färgglada kläder! :)

Jag är inget stort fan av trender men för mig KÄNNS det bättre än nånsin att använda svarta kläder nu, helt rätt lixom.
Och det verkar ju som att jag inte är ensam om att känna så, som så ofta när nåt ligger i luften och blir hett.

Just something i picked up.... Ett litet urval av H&M´s svarta grejjer.

Armbandet är tyvärr slutsålt annars ett must have! Gillar väskan oxå i fuskpäls!

Kolla själv på H&M´s Styleguide här.

 

Svartklädd filmikon: Darth Vader.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0