10 sanninngar om mig, plus lite till...

Jag håller i ett vamp-igt uppslag i NYLON.


Stina har utmanat mig att avslöja 10 sanningar om mig själv! :)
Som vanligt när jag ska göra nåt och börjar tänka så blir det så mycket haha... Kunde inte välja ut bara 10 sanningar, så det få se ut såhär ett litet tag innan jag rensat ut lite... ;P


1. Jag är nån slags 'halv-vegetarian' och äter bara vitt kött (sen gymnasiet): kyckling, fisk & skaldjur.
Det är ganska ensidig kost och jag brukar skämta om att jag snart förvandlas till en kyckling...

2. Jag har det jättestökigt hemma. men tvätta tycker jag är kul!

3. Nu är jag singel, men min bästis är fortfarande min förra pojkvän Hanky Pancake, som ni sett mycket av här tidigare på bloggen. Han är den bästa jag vet.

4.  Jag blir nervös kring människor och då kan jag börja prata jättemycket, eller bete mig på andra konstiga sätt så att folk får intrycket av motsatsen...

5. Jag blir skitirriterad när folk är dåliga på att cykla!!!

6. Jag går bara in regelbundet på bloggar hos folk som jag tycker verkar ha en trevlig personlighet.

7. Jag prenumererar på KENZA och BlondinBellas blogg på Bloglovin bara för att ha koll på det senaste och försöka förstå vad det är som är så märkvärdigt med deras bloggar, men går aldrig in på dem och har fortfarande inte förstått det haha...

8. När jag var yngre föredrog jag att vara själv och skriva historier med äventyr och kärlek som jag ville att verkigheten skulle vara.

9. Jag har svårt att komma igång med saker och gör det oftast i sista minuten.

10. När jag var liten vägrade jag ha på mig kläder och fick gå till barnpsykolog. De kom fram till att jag var ovanligt bestämd för min ålder.... ;) Nu är jag istället galen i kläder, men det här att det måste sitta bekvämt är fortfarande jätteviktigt.

Och när jag fick reda på att författaren till Trollkarlen från Oz-serien var död och att det inte skulle komma ut några fler böcker fick jag ångest och blev deppig.

Och jag drömde om att prenumerera på massa tidningar när jag blev stor. det var min bild av att 'ha lyckats' ;)


PLUS:

* Bland det värsta jag varit med i mitt liv om var när jag för ett par år sen skulle till tandläkaren och dra ut visdomständerna, som jag trodde iaf, men när jag låg där bedövad med ställning och bomull i munnen tar han fram en kniv och utan förvarning börjar skära upp mitt tandkött, får ut tanden och syr ihop mig igen. Så jag har ärr i tandköttet på båda nedre sidorna i munnen.

* Jag har överrörliga leder och för korta muskler och skitkass rygg.

* Jag har ovanligt bra luktsinne & hörsel vilket har sina för och nackdelar.... mest nackdelar faktiskt.

* Jag ska döpa min dotter till Alice efter Alice i underlandet och min mormor.

* Ända sen jag var liten har jag tagit kort på mig själv och skrivit dagbok.

* Mitt liv revolutionerades när jag fick en digitalkamera för några år sen.

* Jag försöker konstant utvecklas och bli så bra som jag kan bli.

* Jag älskar PASSION. Mera passion! Heta kyssar, eld & lågor!



Jag utmanar alla som läser det här till att förtälja 10 sanningar om er själva!!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0