C´mon, Let´s Go Pick Some Blueberries!

När hösten börjar smyga sig på känns det som det ofrånkomligen oxå smyger sig på mer mörka toner som blått och lila... Lila är en av de få färger som jag haft svårt för men nu verkar det skett en förändring.. Och det passar sig ju utmärkt nu då det är dags att bege sig ut i skogen och plocka blåbär! Obs! Blåbärsfläckar är det mest omöjliga att få bort!!! Jag har inte kommit iväg till blåbärsskogen än, men snart så! Däremot så har jag köpt frysta blåbär och gjort smarriga smulpajer hemma! Det kan ju vara bland det godaste som finns! :D

 


Jeansjacka med foder, lila t-shirt, spandextights, tunika, mössa, blå mössa, blå stövlar i mocka-imitation, blå rosett-top, svart väska med lila foder, blå topp med hjort, H&M.

Hanky Panky trosor, Nelly.

Blåbärsmuffins halsband, Mi Lajki.

Smurfette T-shirt av Junk Food, 80stees.

Resten från Topshop: klarblå topp med Cyndi Lauper från Tee & Cake, marinlå jerseykavaj med texten Vampire Kiss i fodret, svart volangkjol, klarlila monster-hoodie, trosor.

+ nån slags blåbärssmoothie som ser fantastiskt god ut från Starbucks- som tyvärr inte finns i Sverige av nån oförklarlig anledning.

Let´s go pick some blueberries
Let´s go pick some blueberries by Unique Rebel on Polyvore.com

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh jag vill ha typ allt! :D

2009-09-11 @ 18:44:15
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Förresten, jag har testat vegetarisk ravioli nu och den var ju riktigt god! ^^ Tyckte den nästan smakade som vanlig ravioli till och med, fast minus broskbitar :P Så tack för tipset! :D

2009-09-11 @ 18:46:15
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0