Ironiskt

Precis när jag kommit igång med bloggandet igen efter en ganska lång paus så förlorade jag ungefär i samma sekund en av mina Bloglovin prenumeranter. Nu har jag 11! ;) Ja, det är några fler som går in på min blogg om dagen än så, även om jag lagt upp nåt nytt eller ej! Och det är jag väldigt glad för!
Tack till er som följer min blogg! I oktober firar Unique Rebelism 1 år! :D

 

Jag har aldrig gått ut för att bli nån ny Blondinbella eller få massa läsare. jag vill bara uttrycka mig, sen om nån annan tycker det är intressant eller inspirerande är det en extra bonus! :D =^.^=

 



Kommentarer
Postat av: Sanna

Wiie, bjuder du på tårta i oktober då?? xD

2009-09-20 @ 20:30:34
URL: http://sannathecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0