NYLON September 09

Anna Paquin från True Blood. Jag tycker att hon är ovanligt snygg på den här bilden. Snygg hårfärg och snygg klänning.

 

Anna Paquin från True Blood & X-Men pryder senaste omslaget för NYLON! Inte så konstigt kanske eftersom True Blood är den hetaste tv-serien just nu och hon splear huvudrollen... Jag har ju läst alla böckerna långt innan det blev en tv-serie och är inte riktigt övertygad om att Anna Paquin passar som Sookie Stackhouse (eller Rogue i X-Men för den delen, Rouge är precis som Sookie en favoritkaraktär). Anna Paquin är helt klart en bra skådis men jag tycker inte hon väljer roller som riktigt passar henne, däremot har hon väldigt bra smak när hon väljer dem uppenbarligen. Jag är inte heller nöjd med den andra huvudkaraktären: Vampyren Bill. Däremot tycker jag att det är kul att han och Anna Paquin blev kära under inspelningen och har gift sig nu och allt!

Trots detta så gillar jag ju Anna Paquin och följer True Blood även som tv-serie (blir ytterligare ett blogg-inlägg om detta senare) så jag kommer helt klart köpa senaste NYLON när de får in den på Pressbyrån vilket brukar bli i mitten på månanden eller nåt och går på ca 65 kr.

 

Jag är fan till NYLON på Facebook (såklart) och får därför de senaste NYLON nyheterna levererade... ;) Där fick jag nys om den här tävlingen där man kan vara med om att vinna rosa Wayfarers vilket jag inte var sen med (såklart).


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0