Pink or Blue?

 

Det finns få saker i matriell väg som kan göra mig så lycklig som en t-shirt med retromotiv och tänk då att matcha med ett par Wayfarers & en stereo väska!!!!

 

Här presenterar jag en blå och en rosa sida! Vilken skulle du välja? Jag tycker båda sidorna är helt fantastiska och är ju ett stort fan av X-men, gillar Storm och är i en "blå period" nu, men jag skulle nog bli tvungen att ta den rosa ändå bl.a. för att när jag har valt blått framför rosa tidigare i mitt liv har jag fått ångra det bittert (mockstövlar). Och så är Kakmonster tishan todie4!!! (trots att Famous Forever tishorna är oförskämt korta så skulle jag välja den ändå!). Sen håller rosa alltid i längden. Och man blir glad av rosa!


Men iallafall så är dessa lyckopiller från Truffle Shuffle.


Väskorna är märke Loop NYC. X-men Storm t-shirten, Junk Food. Japanska Kakmonster tishan, Famous Forever.

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Rosa tkr jag x) Älskar t-shirten <33

2009-10-01 @ 19:22:52
URL: http://sannathecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0