Roligt klipp från Supernatural

Snyggingen Dean (Jensen Ackles) från Supernatural gör sin version av Eye of the tiger i eftertexterna på ett avsnitt (tror det är när han får spök-sjukan...) vilket jag tyckte var jätteroligt för det var så oväntat och den här scenen var med tidigare i avsnittet fast helt annorlunda... Sen är det alltid roligt med folk som bjuder på sig själva och "vågar göra bort sig".

Jag håller nu på att försöker kolla på säsong 1 av Supernatural. Tidigare har jag bara sett ströavsnitt på tv och då ha jag nästan tyckt det var för läskigt... Fast det är det värt, det är skön stämning i serien & det ockulta har alltid fashinerat mig och så gillar jag brödernas karakärer (och så är de snygga oxå!.... eller "mysiga" som min raffiga moster skulle sagt...).
Jag får nog göra ett separat hottie-inlägg om Dean (Jensen Ackles) sen kanske... ;)




Kommentarer
Postat av: Mandy

Hahahahah fett söt!!

2009-09-25 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0