back in bizniz/spaceface



Alicia som har den sköna Rockitout-bloggen är en hejjare på blogg-design och bildredigering och har lärt mig göra 'spaceface', haha! :P




Back to earth...


Lavalampan tänd. Också väldigt spejsigt.

Igår kändes det som jag var back in bizniz, alltså på gott humör för första gången på länge. Jag har varit i en funk ganska länge. 
Men igår var mina retro t-shirts det underbaraste som finns igen, och att ha på sig det tillsammans med stentvättade jeans och mathande bikerjacka= fint som snus! 

My Little Pony Princess T-shirt av Junk Food, 80stees.
Jacka, Gina Tricot. Jeans, Vila. Skor, Footlocker. Hoodie och väska, H&M. 


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag har också en lavalampa!!! ;) Haha, fast jag har en grön/blå, älskar den djupt sen jag fick den för ett par år sedan :)



Sv: Bilderna blev ju jättesnygga ju! ;D

2010-08-10 @ 11:48:10
URL: http://rockitout.blogg.se/
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Åh, jag hade också en lavalampa förut men själva delen där man sätter i glödlampan gick sönder så jag fick slänga den :(



Har det gått bra på praktiken? Såg på Facebook att du skulle börja idag! Och förresten, du har fått en award av mig i mitt senaste inlägg ^__^

2010-08-16 @ 16:53:17
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Biz

Var behöver jag åka för att komma till affären som säljer pony-tröjan?! Jag älskar den!!! :D

2010-08-16 @ 19:14:21
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0