Dagen som gick...


Såhär såg jag ut igår: svart kappa, väska, H&M divided. Rosettdiadem, rosa leopardmönstrad tunika, Gina Tricot. Döskallesjal, Carlings.


Supergulliga fotointresserade Malin på praktiken visade mig hur man blandar färg i den där häftiga maskinen, och kalendern med lättklädda målare som hon gjort 3 år i rad. Jätterolig grejj ju! :D Jag erbjöd mina tjänster som assistent till nästa kalender! ;)

Hon tipsade mig också om kurser på högskolan i gävle i webdesign och bildredigering! :D
Kurser som jag letat efter i gävle och inte trodde fanns här, sjukt bra jue. 


Rester från tömning av färgblandaren. Det snygga svart o vitrutiga mönstret är en självhäftande duk som man kan klä om typ vad som helst, köksbordet, hyllan, hemma med, som säljes i butiken. Superfränt.


Påbörjade projektet att tapetsera om den den här fondväggen i butiken: ta bort gamla tapeten, slipa...


... grundmåla.

Fortsättning följer ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0