Silly Bandz! (Armband som Shakira och SJP!)




Go Loca som Shakira och SJP (och massa andra kändisar) med såna här Silly Bandz från Truffle Shuffle! Armbanden är gjorda av silikon och när man tar av sig dem återformar de sig till sin ursprungliga form! :D Finns verkligen i alla möjliga tänkbara tema-varianter (Spindelmannen, X-men, djur, m.m.)förutom de nedanför (men dessa är de enda som TS har):




Princess!


Rock! (slutsåld för tillfället).


Beach!


Jag vill helst ha Princess & Rock, och nästa gång jag beställer från Truffle Shuffle ska jag slänga in lite Silly Bandz oxå! :D
De kostar bara ca. 43 kr/paket så det kan det vara värt!


Uppdatering: En av mina läsare har tipsat mig om att Silly Bandz finns på Rusta! :O Där kostar de 39:90 och då slipper man ju fraktavgiften! :) De har Rock, Princess och även Fantasy där:






Kommentarer
Postat av: Minnah

Jag har såna där! Går att köpa på Rusta!

2010-12-08 @ 16:48:19
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Minnah:

Nähä!!?? Samma förpackning/märke och allt?! Vad har de för teman/former där?

Det visste jag inte, har jag inte sett, måste jag ju kolla upp/köpa!!!

Hur mycket kostar dom där?? :P

2010-12-08 @ 16:54:27
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Minnah:

Kollade hemsidan och uppdaterat bloggen, tack för tips! :)

Vilka av armbanden har du?

2010-12-08 @ 17:01:42
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Minnah

Jag har dom rosa. Ett paket kostar 39:-, ja de är samma märke. Men väldigt onödigt att köpa märkes armband när man kan få lika många utan märke för halva priset.

2010-12-09 @ 19:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0