CUPCAKES & GREMLINS

CUPCAKES N GREMLINS


Bakgrund: Det här kollaget började med att jag såg en tjej på stan i Gävle med en sån där rosa stereoväska och jag frågade vart hon hade köpt den och hon svarade "på Shock". När jag kom hem satte googlandet igång och jag upptäckte Shock-nätbutiken för första gången där jag hittade massa smaskens! Men också några svårfunna och slutsålda grejjer som jag letat efter! Som de där zebra-ballerinas av Iron Fist som är ett måste för mig till sommaren! Likaså rosa Dr. Martens, om man hade haft råd med det. I mitt allra första kollage för bloggen hade jag med ett par såna...


Rosa stereoväska som man faktiskt kan använda som högtalare till sin Ipod eller liknande! 398 kr, Shock.

Och hur det sen blev 'Cupcakes & Gremlins'-temat är för att jag hittade den där coola t-shirten av Cupcake Cult.. och sen rullade det på.
Allt är från Shock förutom Gremlins-väskan som är från Truffle Shuffle.



Fram & Bak, 298 kr.

Gremlins Gizmo Shoulder Bag : TruffleShuffle.com, 15 GBP
Dress Ga ga 80's - Hellbunny | Shock, din alternativa webshop | punkkl
Stretch jean - Criminal Damage | Shock, din alternativa webshop |...
pink emo shoes
Bag big retro radio - Living Dead Souls | Shock, din alternativa...
Sunglasses Wayfarer - Randomizer | Shock, din alternativa webshop |...
edited by nizani USE!!!!
cupcake edited by salvsnena
Jungle Fever Heel - Iron Fist | Shock, din alternativa webshop |...
Zebracorn flat - Iron Fist | Shock, din alternativa webshop | punkkl
Girls tee Payback - Poizen industries | Shock, din alternativa webshop...
1460 patent 8 eye boot - Dr. Martens | Shock, din alternativa webshop...
Trucker cap leo - Randomizer | Shock, din alternativa webshop |...
Lipstick no.105 - Stargazer | Shock, din alternativa webshop | punkkl
GREMLINS FIGURES, GREMLIN MOVIE COLLECTABLES, Calendar Toy Action...



Kommentarer
Postat av: e v e l i n a ♥

Sjukt snygg klänning! Och dr. martens är för snyggt

2010-12-30 @ 17:57:46
URL: http://evelinabravo.blogg.se/
Postat av: Knorriiis

Väskan finns även på kawaiidesign.se! :3

Postat av: Minnah

Pop vill ha allt i hela kollaget! Har du en ny grader på G?

2010-12-31 @ 11:56:26
Postat av: uNiQue ReBeL svarar

Svar till Minnah:

Menar du ny header? Isåfall så är det på G! ;)

2010-12-31 @ 12:01:40
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Maja

Tänkte bara tipsa om att det har funnits illrosa doc martens-kopior på New Yorker för inte allt för länge sedan! Mycket billiga var de också har jag för mig, bara ett litet tips! :)

2011-01-01 @ 12:56:22
Postat av: Minnah

Oopps! Mena såklart header men iphonen brukar tycka att de ska stå grader!!

2011-01-01 @ 13:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0