Svartrosa Guldlocksninja på mössjakt!


Svarta stentvättade jeans med fuskskinndetaljer av Cheap Monday, Caliroots. Strumpor, Topshop. Topp, H&M Divided. Lång ziphoodie, Bik Bok. Vinterboots, Din Sko.
Rosa skärp, Monki.


Jag bloggade ju om att jag skulle på Bik Bok's mössrea och för det 'speciella tillfället' fick jag för mig att jag skulle testa min återfunna locktång (man måste ju vara snygg i håret om man ska prova mössor) och piffa till mig lite extra, det kan vara kul ibland!


Sminkad vs. Osminkad.


All dolled up! And...


Ready to go!

 
Mot mössrean! Och apropå mössor: jag har lite smått börjat använda den här mössan som jag köpte på rea förra åretStadium trots att jag inte tycker att jag passar i modellen... ser ut som nån gammal bonnmora, prästfru eller bäbis. >.< Det ser ännu värre ut i profil, för jag har så platt bakhuvve... :P

Forts. följer...




Fick kommentar/tips om att jag skulle förbättra bloggen genom att ljusa upp bilderna och ta bort bakgrunderna eller göra dem vita, vilket jag har gjort i det här inlägget (och i många andra tidigare inlägg faktiskt). ;)



Kommentarer
Postat av: Knorriiis

Fiint! <3

Postat av: erica e

Ååå vilka fina lockar du fick till! SNyggo!

2010-12-23 @ 17:40:11
URL: http://www.mittochemellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0