MAKE UP OR BREAK UP?

Jag är inne i en period nu när jag tycker att det är jätteroligt med smink & skönhetsprodukter i överhuvudtaget och att prova olika sminkningar! :D Här kommer en salig blandning av rosa sminkprodukter från alla möjliga ställen (plus lite annat smått & gott om man nu kan kalla ett par YSL pumps för det...) som jag inte skulle ha nåt emot att ha i min ägo. =)
MAKE UP OR BREAK UP

Magenta Silk Charmeuse Dress w/ Applique
Nails in Rose Royce, 5 GBP
Yves Saint Laurent Palais platform leather pumps, $675
Pleaser Women's Wink 01 Peep Toe Glitter Oxford Pump, $60
PPQ Pink/Tortoiseshell Sunglasses, 80 GBP
SEPHORA COLLECTION 2 in 1 Kabuki Flex Brush, $26
M·A·C Riveting Powder Blush - Beauty - Bloomingdales.com, $100
Yves Saint Laurent Golden Gloss - 6: Golden Plum, $30
Armani Beauty Rouge d'Armani Lipstick - Plum 603, $30
2 NEW MAC Lipglass Lip Gloss-Viva Glam Gaga & Cyndi - eBay (item...
MAC Nail Lacquer, $13
Urban Decay "James" Pocket Rocket lip gloss: Amazon.co.uk: Kitchen &..., 9.50 GBP
Beauty Blog - Beautiful Makeup Search Beauty Blog, $65
Urban Decay Big Fatty Mascara - Black Cherry: Amazon.co.uk: Kitchen &..., 9 GBP
BENEFIT BADGAL (1.4G): Amazon.co.uk: Beauty, 11 GBP
Gina Tricot - Linn printed tube Beetroot purple
image clipped by gossipqueen
IsaDora - Nyheter
Rimmel : Eyes : The MAX Volume Flash
Imju Fiberwig Mascara för volym och längd - eleven.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0