Perfekta vinterspjucksen nr 2: Pälsfodrade Converse!



Jag gjorde ett besök till den lokala Stadiumbutiken för att kolla om de hade ett par sneakers som tålde vinterkylan... Och hittade dessa. Men annars var det tomt på den fronten, och utplockat i storlekar som vanligt. Jag var egentligen mer ute efter ett par sneakers-sneakers- typ Nike eller Reebok.

Jag bloggade ju tidigare om Lovikka Conversen som de perfekta vinterskorna, men ett par svarta pälsfodrade Converse skulle inte heller vara att leka med! 799 kr på Stadium. Inte världens mest praktiska vinterskor dock, eftersom de är i textil, men bättre än många som jag sett som använder vanliga Converse mitt i vintern... :S


Kommentarer
Postat av: ursäkta för oläsbar kommentar.. Det är tidigt och jag är trött ;D

De där vill jag ha! Jag är nog den där typen som gärna skulle gå i converse året om, om jag kunde.. Där jag bor är det dock så kallt att man blir tvungen att ha tjocka vinterkängor.

(juste, det känns som om det är mer inlägg nu här i bloggen, väldigt, men jag hinner inte kommentera allt x]) Din blogg är bra eftersom att jag får en samlad plats med tips på snygga kläder/grejer och var de finns (och om var det är bra erbjudanden nånstans), då jag är för lat för att leta sånt särskilt mycket själv.

2010-12-10 @ 07:45:25
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till ursäkta...:

Ha ha, brrr va kallt, stackars fossingarna!

Men det beror väl på hur mycket man travar runt utomhus i snön.. Jag promenerar överallt jämt så jag skulle aldrig klara av det! :S



Ja, det är många inlägg nu! :D Och fler kommer det!

Jag har mer inlägg än tid, och ändå har jag mycket tid, så då kanske du förstår.. eh. Och massvis med försenade inlägg som måste publiceras nån gång!



Men som sagt: ingen press att kommentera! Du gör det ju ofta & jätteroliga kommentarer btw! :D



Tack! xD Det har blivit mycket tips och erbjudanden nu och det är egentligen inte meningen att det bara ska vara en sån blogg. Ska bli mer blandade inlägg framöver också! =)

2010-12-10 @ 10:09:08
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: röööödLeopaaaaaard

Haha, jag gillar ju att kommentera här, så inga problem så, och så gillar jag att få tips om erbjudanden (och snygga kläder dreglar..pengar pengar)

Det är i alla fall kul med alla nya inlägg :D och jag måste prova de där röda leopard-klänningarna. Så sjukt snygga :O

2010-12-10 @ 19:02:22
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till rödleopard:

Jaaa, men va kul då, du är så välkommen att kommentera sååå! :D:D:D

Ja, precis, pengar pengar pengar, skulle vara kul om man hade råd att köpa grejjerna oxå, hehe.

Kul att du gillar röda leopardklänningarna! Hoppas att de fått återfyllning på storlekar på Gina, så ska jag ge det ett nytt försök med den klänningen (från reklampelaren)! :P

2010-12-11 @ 13:56:15
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0