T-shirts man blir glad av!

T-shirts that make u smile!
När jag såg de här t-shirtarna på Delia*s så blev jag glad och började le för mig själv! :)
Delias är jätteduktiga på snygga t-shirts men frågan är fortfarande oklar hur det funkar med deras internationella shipping... gick ju inte så bra när jag skulle beställa sneakers därifrån sist...


WHATEVS! Ha ha ha! :D Stampe från Bambi. Så jääääkla söt och rolig! Sådär sursöt som jag är sååå svag för.... :P


Oh, I LOVE PUGS! :D (and hate drugs)... Vill haaaaaaaa, både hunden och t-shirten! Underbar färg också.


Hahaha! Roligt med pararellerna till Facebook! :D Jag är redan med i Kakmonstrets grupp på FB (har nåt maximum för tillåtet gruppantal för längesen=200, och har över 1000 'Gilla' däribland Kakmonstret och Kakor förstås!- trodde jag, men jag fïck 'Gilla' om det nu igen), m.m. :P Härlig färg!


... även här! :D Och baseballmodell! 'Gilla', 'Gilla', 'Gilla'...!


Tigers love pepper, they hate cinnamon! Citat rån den sjukt roliga komedin The Hangover. Jag har haft med den här t-shirten tidigare fast brandröd i herrstorlek i ett unisexkollage (här). Det här är egentligen kanske den t-shirt jag vill ha mest! Jag älskar tigrar, filmen och Alan som uttalar det här citatet.


T-shirts that make u smile!

dELiAs > Original Glee Club Tee > apparel > graphic tees > music, $10
Pugs Not Drugs Tee, $20
dELiAs > Tigers Love Pepper Tee > clothing > graphic tees > characters, $10
dELiAs > Cookies Group Tee > clothing > graphic tees > characters, $10
dELiAs > Thumper Whatevs Tee > clothing > graphic tees > characters, $10
elmo & cookie monster, $10



Kommentarer
Postat av: Viola Vamp

Sååå snygga! Gillar särskilt kaninen "Whatevs". :D

2010-12-14 @ 16:44:35
URL: http://blogg.amelia.se/violavamp
Postat av: Evelina Bravo

haha vad söt "Pugs not drugs"-tshirten var :)

2010-12-14 @ 20:46:04
URL: http://evelinabravo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0