Nya superhjälte t-shirtsen från USA!





Presenterar glatt min senaste t-shirtbeställning från USA! Supernöjd faktiskt! :D 
Jag var inte så pigg när kry när jag tog de här bilderna, så jag ser fram mot ännu roligare outfitbilder med t-shirtsen i framtiden!


Den är verkligen gris-skär! Tror inte jag sett den rosa nyansen sen slutet på 80-talet, ha ha! ;) Den matchar iaf bra med min nya Bik Bok-mössa! Och jag gillar ju grisar...


Älskar armarna! Rymlig och skön modell som man kan ha långärmat under för den rätta Sheldon Cooper-looken! ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla svara på frågorna i frågelådan!

2010-12-17 @ 16:42:22
Postat av: Wonderful

Supersnygga :D modellen på supermantröjan är jättesnygg! (och grisrosa + batman är ju aldrig fel ;))

2010-12-18 @ 10:52:19
Postat av: Jossan

vilka snygga :) vart beställde du dom ifrån? :)

2010-12-18 @ 23:13:50
URL: http://jodas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tipps: ljusa upp bilderna i picnic elr photoshop innan du lägger ut dom på bloggen. Allt ser mycket ljusare ut då. Eller så kan du ta bort all bakgrund o göra så att den bli vit! Bara några tipps din blogg är redan bra men den kan ju bli bättre!!!

2010-12-19 @ 12:45:24
Postat av: Millan

sv: jag gör det nog via http koder eller vad det heter.



Jovisst, det är väl roligt att se att man fått en prenumerant till, men det märks inte i statistiken över kommentarer, haha för det får jag inte många. aja, skit samma liksom :)

2010-12-20 @ 11:51:52
URL: http://electricdirtjunkie.blogg.se/
Postat av: Knoriiis 4 eveer

Love ure blog! ^-^

Postat av: Knorriiis

Sv; Jaa din blogg har varit en riktig inspiration du är nog lite av en förebild, haha. Älskar dina kollage och hittade några bilder till min bakgrund därifrån :D

Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Tipps:aren:

Tack för kommentaren och tipsen! Självklart försöker jag förbättra bloggen hela tiden och göra det så bra som den kan bli! Just de här bilderna i detta inlägget hade jag faktiskt redan ljusat upp, precis som många andra bilder i bloggen. Men det verkar som att det beror på vilken dator/dataskärm man kollar på, vilken färginställning den har, osv. För hemma, i min laptop ser de jätteljusa ut och bra ut, men tittar jag på jobbet på en widescreen skärm så är det en horribel skillnad i färger och ljus.

Därav har jag ljusat upp bilderna extremt mycket nu och nu ser det bra ut på jobbets skärm...

Sen beror det självklart på vilken kamera man har (råd med) och jag hade jättebra kameror som tog jättefina blixtbilder med skarpa kontraster (som inte behövde redigeras i photoshopå) tills för några månader sen. Bilderna som jag tar nu med den nya kameran, blir inte ens bra när man fixar dem där.. =/

Men jag ska tänka på att ljusa upp bilderna ytterligare i framtiden, absolut!



När det gäller att ta bort bakgrunden och göra den vit så har jag exprimenterat med flera olika varianter av detta tidigare i bloggen... t.o.m klippt in mig i andra bilder som t.ex. Manhattans gator.

Men jag tycker också det kan vara charmigt ibland att ha med omgivningen som en ram.

Men du ska veta, vem du nu är (?!), att det är saker som jag tänker och jobbar på... ::)

Jag skulle naturligtvis önska mig mer proffsiga bakgrunder och kamerautrustning!

2010-12-21 @ 14:24:05
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Jossan:

Tack, kul att du tycker det! :D

Jag beställde dem från 80stees.com, kolla här: http://uniquerebelism.blogg.se/2010/december/julklappar-till-mig-sjalv.html

2010-12-21 @ 14:27:33
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till anonym:

Jag svarar på frågorna i frågeboxen litegrann åt gången! :) Det kommer!

2010-12-21 @ 14:29:34
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL svarar

Svar till Wonderful:

Ha ha! Du är så rolig & har så bra smak! Precis va jag tycker också! xD

2010-12-21 @ 15:45:51
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0