Most Wanted/Kärleksförklaring: Mysmössan och grå luvis!




Tjock mössa i akryl med boll, finns i flera olika färger, 99 kr, Bik Bok.

Är mösstokig för tillfället! Inte så konstigt kanske, det är rätt aktuellt nu, med tanke på säsongen! :D

Men de är så roliga, mysiga, och finns i mängder av varianter, färger, storlekar, tjocklekar, material, och med eller utan tofsar och bollar eller öronlappar........ ! :D

Funkar både inomhus och utomhus! Perfekt om man är ful i håret! Jag brukar dessutom använda dem inomhus när jag har huvudvärk (vilket är för det mesta under vinterhalvåret..)!

När jag satte på mig den där mössan på Bik Bok kände jag en varm känsla sprida sig i bröstet som bara kan beskrivas som... kärlek, ha ha ha! ;P (värme, skydd, trygghet... inte långt ifrån). 80 % av kroppsvärmen går ju ut genom huvudet sägs det, så det är viktigt med mysse!

Ett annat måste för vintern är Bik Bok's långa hoodies som jag bloggat om flera gånger tidigare. Jag har redan 3 st. i olika färger och nu är jag ute efter den gråmelerade! Såååååå 80-tals collegeretro, åååh, nu kommer den där varma känslan i bröstet igen! LÖV LÖV LÖV! ;D



Grå lång luvtröjja- ett måste i vinter! 299 kr, Bik Bok.


Här i lavendel oxå.


LÖV LÖV LÖV!


Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, både mössan och tröjorna är jättefina! :D Och fina bilder också! De översta fyra påminner om såna där man tar i en fotoautomat ^__^

2010-12-08 @ 20:38:54
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0