H&M Guldbonus 250 kr!

Den här finstickade Hello Kittytröjjan har jag redan i grått och den är skön som en snuttefilt, varm och ändå sval, jag älskar den! Så då är det värt att skaffa en till i en annan färg och kanske en storlek mindre. Den finns i mörkblått och den är oxå jättefin, men vitt tror jag blir bra, särskilt till sommaren. 249 kr.





Oversizad 80s tröjja med Musse Pigg tryck för en riktigt skön retrolook, finns med Hello Kitty och Mimmi Mus också och i färgerna mörkgrå och blå, 249 kr.




Jag fick en 250 kr guldbonus i brevlådan från H&M igår! :D

Ovanför är de mest lovande kandidaterna! Jag ska till H&M nu och kolla läget, det beror lite på vilka storlekar som finns kvar vad jag slutligen slår till på..

Här är en lista på grejjer jag skulle vilja ha från H&M:

- Turkos eller svart handväska, 199 kr.
- Sportbh 149 kr.
- Rosa klänning, 199 kr.
- Läppglans, kajalpenna, nagellack, rouge från Isadora.
- Strumpor.
- Hjärtmönstrade strumpbyxor, 79:50.
- Rosa/svarta/gula- WCT jackan i en mindre storlek, 249 kr.
- Anisktspeeling.
- Ansiktskräm.
- Nattlinne/pyjamas.



Kommentarer
Postat av: sandra Johansson

Åh, att du hittat en med Musse. Skön passform och retro slitning. Sån skulle jag också vilja ha. Nice. Kul se din blogg igen. Ska försöka gå in då och då. Kul.Du får kolla min också och ge tips. Jag har ju liksom inte gjort ngt...är så okunnig.

2010-03-09 @ 11:09:26
URL: http://pandrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0