Pieces of me






För ett tag sen hängde sig facebook och alla mina profilbilder hamnade i fina kollage bredvid varandra på min profilbildssida så jag passade på att skärmdumpa dem. Förutom bilder på mig så är det bilder på saker som jag tycker mycket om, så det blev en liten sammanfatning av min smak, eller pieces of me... :)

Innehåller bl.a. bilder på/från: True Blood omslag från en av böckerna som jag läste innan tv-serien ens var påtänkt, bild från en av Care Bears filmerna. Alice i underlandet originalteckning, Alice i underlandet t-shirttryck från Junk Food, Trollkarlen från Oz originalteckning på Ozma- boygirl/ruler of Oz, Svampbob t-shirttryck, Harajuku Lovers parfymreklam, smurfar, kitschig blå pudel, Kitty Wigs (peruker för katter), Smurfette t-shirtttryck från Junk Food,  den kvinnliga Transformern Acree, My Little Pony, Chewbacca från Star Wars, retro häxor, Sesame Street med mustascher t-shirttryck & Leeloo från Det Femte Elementet spelad av Milla Jovovich.



Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Nej fy vad segt. Men då kan ju bara den här dagen bli bättre, eller hur? :)

2010-02-21 @ 11:00:40
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0