READY TO GO OUT



READY TO GO OUT.

Jag bara slängde ihop det här i H&M´s FASHION STUDIO
eftersom jag ska gå på stan nu och köpa det där Flashdance linnet som nu har kommit in på H&M Divided och var tvungen att kolla passformen så jag vet vilken storlek jag ska slå till på. Resten bara följde med.
Jag är inte helt nöjd med outfiten, men den passar väl min sinnesstämning idag antar jag, och sen segade datorn ihop (full hårddisk som vanligt) innan jag hann göra klart det.

Jag bloggade ju om linnet i mitt förra och första fashion studio inlägget, men då hade det inte kommit till butikerna än. Nu finns det dessutom ett vitt linne i samma modell med ett 80-taligt Madonna tryck på! Bilder kommer sen! :D



Kommentarer
Postat av: JESSICA

Åh önska att jag hade i jackan i rosa som dig, för att jag ville ha den i den färgen egentligen men hittade inte^^

2010-02-12 @ 19:33:13
URL: http://jessiiiru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0