Senaste Rusta Korgarna




Jag skriver 'Senaste Rusta Korgarna' för att jag ofta brukar komma hem med en balja eller korg full med saker när jag varit där, alltså även dom är inköpta på Rusta, som här, och tidigare här. Den här gången var det i synnerhet en korg jag var ute efter, en TVÄTTKORG. Jag har aldrig ägt någon faktiskt. Det är härligt att trots jag är över 30 nu så är jag fortfarande med om saker som jag aldrig har varit med om förr! :D

Iallafall så förutom en svart tvättkorg blev det några färgglada småkorgar att lägga sånt fär plicketiplock i, samt stora plastlådor med lock att förvara saker i som ska ned i källaren.

+

min favorit tandkräm, svår att få tag på nuförtiden: Colgate Total Whitening
ansiktmask
tvättpåsarX2=10 spänn !!!
färgglada vinglas i plast (hur smart är inte det!?)
LdB handtvål SHea (älska LdB)
färgglada hårnålar och gummisnoddar


Jättenöjd över min inköp!!!



Kommentarer
Postat av: Stina



Sv: Haha, nä jag har inte gått ner i vikt, men nu när du sa det så ser jag faktiskt lite annorlunda ut på den där bowlingbilden, skumt! Kanske var för att bowlingklotet var så stort som jag såg mindre ut :P

Byxorna från Ellos är lite stretchiga, inte asmycket men det funkar. Dock har jag märkt nu efter att ha använt dem ett tag att de töjer ut sig som fan! Måste typ ha skärp för att inte tappa dem :P Fast när man tvättar dem så blir de normala igen, men efter en dag töjs de igen. Inte världens bästa kvalitet direkt... Men de var ju billiga! Jag ska kanske sy in dem lite också för jag tycker de är lite för höga i midjan.

Hahah, det var länge sedan jag faktiskt såg Gremlins så jag minns inte riktigt hur Gizmo ser ut när han blir ett monster! Men jag minns att de blev rätt äckliga! :D



Åh, Rusta har alltid en massa smarta saker! En sån där stor tvättkorg borde jag också köpa, nu har vi en vanlig liten korg som alltid blir överfull så vi får bära i min cykelkorg eller pappkassar också :P Själv ska jag försöka ta mig till ÖB idag och se om de har nåt billigt och bra som jag behöver ^^

2010-02-04 @ 14:22:53
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Lyckades du få bilderna från din inlägg att synas i Bloglovin förresten? Jag hittade en sida där det står hur man gör: http://designandmakeup.se/2009/june/hur-man-far-bilderna-att-visas-pa-bloglovin.html



:D

2010-02-04 @ 22:16:19
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Kit

jag har två tvättkorgar som jag inte använder, so much for that xD



hittade precis till din blogg, I like it

keep up! :)

2010-02-05 @ 18:58:57
URL: http://discotetris.blogg.se/
Postat av: M i c k a

haha ja jag säger det, ofast blir den en 2-3 filmer om dagen ;D måste ju hinna spela med. hehe



tack så mycket för smickret om header ^^,

2010-02-08 @ 14:46:04
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0