SWEETHEART GLASSES



Jag har ju bloggat om hjärtformade brills massa gånger tidigare, men eftersom det är alla hjärtans dag så får jag ju ett gyllende tillfälle att göra det igen! :D haha. Dessutom tycker jag Katy Perry och Madonna har så shyssta styles i Sweetheart glasses som Fred Flare kallar dem, och där bilderna och glasögonen kommer ifrån.
Jag hade med ett par i mitt första bloggkollage, men då shippade ju inte Fred Flare internationellt än.
Så ännu en gång, om jag skulle beställa från FF skulle dessa ta 1:a platsen, och ett par i varje färg dessutom. De finns i svart, rosa, rött och vitt!
För har man klarat av den dyra frakten kostat själva brillorna bara $11.

Vilken färg tycker du är snyggast?




Kommentarer
Postat av: Moa

jag såg sådana hjärtsolglasögon som var cerise rosa på lindex barnavdelning igår för 49 kr :)

2010-02-15 @ 19:29:18
URL: http://alltmankantankasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0