HAPPY VALENTINE'S DAY!



Hjärtformade rosa Post-It's piggar upp min vardag!


Nu lider Alla Hjärtans Dag 2010 mot sitt slut, och jag har bara lagt upp sisådär 7 inlägg om det idag haha, what can I say; I'm a sucker for holidays (and a sucker for love...)! ;D Men ännu har jag inte önskat er en GLAD ALLA HJÄRTANS DAG, så jag gör det nu, eller hoppas ni haft en bra sådan, med eller utan sällskap. Jag är ju singel nu och tycker att man då kan få ösa kärlek på sig själv, familj, husdjur, mjukisdjur, samlarfiguer och vänner istället/också.
Hur ska man ösa kärlek och vårda relationen till sig själv?

Några förslag:

- hemmaspa: måla naglar, lägg ansiktsmask, fila fötterna, peela ansiktet.
- göra sig fin, sätt på dig en tjusig klänning även om du inte har en date, ta fina kort på dig själv.
- läs uppiggande självhjälpböcker som peppar självförtroendet.
- skriv listor över dina bra egenskaper, vilka mål du vill nå, vad som gör dig glad, saker du ser fram mot att göra i framtiden.
- köp en present till dig själv, stort som litet.
- ät nåt gott!
- var snäll mot dig själv, tänk snälla tankar om dig själv, förlåt dina misstag.


Love love love love love.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0