Boyfriend Jeans


Boyfriend jeans
har ju varit trendigt ett tag och är en trend som jag uppskattar för det dyker upp sköna, rymliga, snyggt slitna jeans som dessa nedanför på H&M Divided. Det blir till att investera i ett par såna nån gång framöver.
Boyfriend Jeans går nu oxå att beställa på H&M Shop Online.



Så fort jag får på mig ett par Boyfriend jeans kommer 'killen' fram i mig.... ;) (som råkar vara en truckchaffis med mustasch, hahaha). Men seriöst, det är fashinerande att känna att kroppsspråket påverkas av ett par jeans, och i överhuvudtaget hur mycket våra sociala roller påverkas av vad vi har på oss. Sen kan man ju undra varför det ska behöva heta 'Boyfriend Jeans' i överhuvudtaget, men det är en helt annan fråga, och detta är ju egentligen ingen politiskt blogg, men jag lägger ändå in tankeställare ibland för att det är viktigt att fundera på bakomliggande orsaker och inte bara svälja allting med hull & hår. :P







Övrigt: Egen Madonna t-shirt från 80stees och Mimmi Pigg och Bruce Springsteen t-shirt frinns nu att köpa/beställa från H&M Divided.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejhej! Jag undrar om du köpte Springsteentröjan? Missade tyvärr denna i fjol men vill hemskt gärna ha den, så jag undrar om du vill sälja din? Hör gärna av dig i vilket fall :) kram!

2011-06-25 @ 13:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0