Födelsedagstårta



Gud, jag älskar den här bilden!!! Konstigt va?!;P Kakmonstret OCH en kaka! :D Jag har faktiskt bakat den där kakan oxå, hehe.




Hmm, vilken slags tårta ska jag göra till min födelsedag på lördag... Några förslag?
Jag gjorte Leilas Lindholms recept på prinsesstårta förra året, se här. Så i år vill jag göra en annan tårta, vet bara inte vilken än. Så vart söker man inspiration? Jo, i Leilas underbara inspirerande kok/bak böcker såklart!!!
Gud, jag älskar den kvinnan! Hon får mig alltid på bättre humör genom att inte glömma att se det vackra och ljuva i tillvaron och om det fattas får man tillföra det själv med lite tips från Leila såklart! =)



Kommentarer
Postat av: YVONNES

Svar: tack för kameratipset!

2010-01-15 @ 08:09:12
URL: http://layvonne.blogg.se/
Postat av: Stina

Åh, vad fin den där kakmonster-tröjan var! Du kanske kan göra cupcakes? Jag är inte så bra på tårtor, brukar typ bara äta prinsesstårta men det är ju lite tråkigt att alltid göra det...



Sv: Pocky brukar finnas på thailändska och kinesiska mataffärer ibland! Finns det nån sån i Gävle?

Jag vet inte om det är lätt att göra en sån hjärtformad grej på ryggen, men så svårt borde det ju inte vara... Bara man har nån bra mall så ^^

2010-01-15 @ 15:48:27
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Sv: Jepp jag rekommenderar verkligen Swahili Bob's! :D Hahah, vad kul att du har en tatuering på rumpan, det var lite ovanligt ^^ Åh, en ponny på underarmen skulle vara superfint!

2010-01-15 @ 15:50:37
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0