Got It!



Jag såg det här omslaget på Konsum i förrgår och tyckte det var kul eftersom jag har hela den där outfiten som dansaren Jennie Widegren har på sig, och vilken snygg outfit dessutom, 80'sdancestyle! ;D Själv har jag aldrig kombinerat dem på det sättet och det är alltid kul att få lite styling-inspiration!

Tightsen från Gina Tricot fyndade jag på rea i två olika storlekar, Medium i Gävle, och Large i Stockholm. De stjärnformade silvriga örhängena med läppavtryck är från JC. Och den rosa toppen har jag nåt väldigt liknande, en topp och en baddräkt från Gina Tricot. Bilder kanske läggs till här under senare när jag hittat eller framställt dem.

Btw, jag har aldrig sett den där tidningen förut, undrar om den är bra. 100 % pepp & inspiration låter ju inte dumt!
Det skulle vara kul & nyttigt att prenumera på nån hälso-tidning.

Ha en bra dag, mer inlägg kommer alldeles strax! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0