mera fynd på h&m


DALLAS TISHA PÅ REA 50 KR.


KLARRÖDA JEANSTIGHTS. TYP 149 KR.



HJÄRTMÖNSTRADE LEGGINGS!!! CA. 70 KR. MIMMI PIGG TYGVÄSKA PRIS OKÄNT. TURKOS HANDVÄSKA 149 KR.

Jag har slagit till på den där Dallas tishan (fast den egentligen är 2 storlekar för liten men den satt rätt bra ändå..) som jag kollat in hur länge som helst.
Jag måste oxå ha de hjärtmönstrade leggingsen (hur sött som helst!!!) och den turkosa handväskan (superkitsch & really makes the outfit!) när jag får råd med det!
Röda jeans är nåt jag verkligen vill ha igen (nostalgi från gymnasietiden) men vi får se ifall det blir dom jag provade som får gå hem med mig.



Kommentarer
Postat av: Maja

Åh vad kostade legginsen? Jättesnygga!

2010-01-28 @ 18:27:22
Postat av: UNIQUE REBEL

Jag har lagt till priserna i inlägget nu, bra att du frågade! Vet inte riktigt om du menar de rödda eller hjärtmönstrade men båda är ju supernajs!!!

2010-01-28 @ 19:43:48
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0