99 kr Superfynd på H&M/Födelsedags Outfit alt. 1


Prisvärda, spejsiga high heels, H&M, 99 kr. Finns i svart och guld (nedanför). Jag tänker på anime serien Starzinger om ni sett den...



Prisvärt, hett, 99 kronors fodral, H&M, finns i rosa, svart och lila.

Bambi på hal is... Anledningen till att jag har så konstig kroppshållning på bilden är för att jag inte kan använda högklackat så bra... haha. Men jag tränar på det.


H&M Shop Online har de både en superhet klänning i svart, rosa (bloggat om här) och mörklila för 99 kr. Samt jättespejsiga, läckra high heels med roilga aviator/sci fi detaljer i svart och guld, också för endast 99 kr. Jag beställde bland annat den rosa klänningen och de svarta pumpsen som ni ser på bilderna ovanför. Kanske det blir min födelsedags outfit år 2010...

OBS! Skorna och klänningen kan vara slutsålda på hemsidan men de brukar dyka upp igen om man håller utkik då och då. Det lättaste sättet att se ifall nånting återvänder i ens önskvärda storlek är att lägga varan i "Önskelistan", spara den, och logga in nästa morgon och kolla läget!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0