Vinter Ytterklädes Dröm Outfiten



Jag är så himla nöjd över min min vinter-ytterklades-garderob nu! Det tog dock över ett år att få ihop den, hehe, kolla bara på hur jag ville gå klädd ungefär såhär förra vintern här och här (jag får fortfarande nästintill rysningar när jag ser dessa kollage för jag tycker så mycket om dem, och önskar jag hade alla sakerna som är med förstås!!! men jag är långtifrån där än...).
Faktum är att jag kan inte minnas när jag hade en riktig vintergarderob sist!!! Inga riktiga vinterskor eller vinterjacka, och verkligen inget som passar ihop!!! Jag är extra nöjd över den svarta bollmössan och att den går ihop med halsduken som oxå har svarta bollar! :D

Skor, Din Sko.
Jeans, väska, H&M Divided.
Jacka, Cubus.
Mössa, Stadium.
Halsduk, Åhlens.
Luvtröja & vantar, Bik Bok.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0