Dexter-frukost!



Bagels och munkar. Rund mat med hål i.

Jag har ett Dexter-maraton såhär i sommarvärmen. Lustigt nog känns det som det passar väldigt bra.
Jag är nu inne i fjärde säsongen och inspirerad av Dexters matvanor: 

* Svart kaffe eller espresso morgonen och under hela arbetsdagen
* Bagels till frukost
* Munkar på jobbet
* (och stek till middag)

Idag har jag också följt samma förmiddasmatrutin (bagel med philadelphia-ost, ringmunk med chokladglasyr och espresso)! :P Jag tillförde en fruktsallad så det inte skulle bli helt vitaminlöst...
T yvärr finns ju inte Dunkin Donuts i Sverige och det är inte heller nån dans på rosor att få tag på bagels (iallafall inte i Gävle).
Jag brukade baka egna bagels i tonåren, kanske dags att ta upp det igen...


Kommentarer
Postat av: Karolina

du borde läsa dexterböckerna,det har kommit ut två på svenska. De är riktigt bra. :)

2010-07-16 @ 08:22:34
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0