så fort jag blir riktigt frisk ska jag bli så jäkla brun och klippa håret...



Varning för giraffhals!




*asg*

Jag var ute efter att ge mig själv en ny frisyr på bild till det här inlägget, och i brist på annat har jag varit inne på Vecko Revyn och provat kändisars frisyrer igen. Det blev Jennifer Aniston's kropp óch hår (som ju iof har längre hår än jag har nu, men annars liknande hårfärg) och sen har jag blivit brun i Photoshop. Inte sådär jättelyckat resultat, men men... lite kul blev det.

Iallafa, jag är så himla sugen på att klippa håret och bli riktigt stekigt brun så fort jag blir fri från den här hemska förkylningen!!! 

Jag tänker faktiskt inte göra nåt radikalt med håret, bara klippa upp det och forma nån slags frisyr så det ser friskt och välvårdat ut och inte hej kom och hjälp mig. Då kanske jag skulle ha håret utsläppt mer, så trist att alltid ha tofs eller knut.

Att gå till frisören är tyvärr bland det sista jag prioriterar för mina pengar, men jag ska försöka ändra på det!
Det spelar ju ingen roll hur cool outfit man än har på sig om man är skitrisig i håret, så det är en bra investering att ha en snygg frisyr. Kanske man inte känner att man behöver köpa lika mycket nya kläder... ;)

Har du nåt frisyrförslag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0