Slash i Gävle!




Tro det eller ej men just nu pågår en rockfestival, Getaway, i min hemstad Gävle och självaste Slash från Guns n roses ska spela ikväll!!! kolla här: http://www.getawayrock.se/festival/

Det är otroligt fantastiskt och bisarrt och tragiskt eftersom jag inte har råd att gå. Ett dagspass kostar 730 kr!!! jag vill egentligen mest bara se Slash och även om det skulle vara en fantastisk upplevelse är det inte värt så mycket pengar. Det är kul att få uppleva en stor rockfestival här i Gävle också för första gången men den känslan kan jag få bara av att hänga utanför, som jag gjorde en snabbis igår, då det var första festivaldagen.

Slash ska spela 23.30 ikväll så jag kanske kommer att hänga utanför och hoppas få höra nåt och ta del av upplevelsen på så sätt...


'Va fin och rosa du är', sa en av de här coola brudarna till mig (det är lustigt, och i motsats till vad man kan tro, så får man sällan så mycket positiv uppmärksamhet för färgglad outfit som när man hänger på ställen där de flesta är svartklädda.. Iaf av stockholmsrockare bör tilläggas, ni vet småstads-jantelag och sånt där skit...). De hade precis kommit hit från Stockholm och var på väg till campingen i imponerande outfits innehållande cowboystövlar och Converse med amerikansk flagga. Den mörkhåriga tjejen har dessutom en påbörjad tatuering av Mötley Crüe på armen.
 










Kommentarer
Postat av: Stina

Åh, vilka fina bilder! Nu blev jag jättesugen på att gå på festival! :D Fast jag har inte heller råd att göra det tyvärr. Riktigt roligt när det är festival i ens egen stad också! Vi har ju Reggaefestivalen här i stan och då är det alltid en massa roliga människor här! ^^ Jag har varit på den ett par gånger men det är kul även om man inte har råd att gå in, för man kan ju hänga utanför så som du gjorde :D Jag har förresten en kompis som är i Gävle ikväll på den där festivalen! :)

2010-07-10 @ 17:48:28
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Bunny

Det är så trist när man inte har råd att gå och se sina favorit artister :(

2010-07-11 @ 00:27:07
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0