STRAWBERRIES & LEMONS

 
STRAWBERRIES & LEMONSFashion Trends & Styles - Polyvore
Fashion Trends & Styles - Polyvore
Som jag nämnde förut så har jag insett hur mycket jag gillar gult och rött tillsammans och smakerna citron+jordgubb, så här kommer ett litet kollage för att hedra detta! :)

T-shirts and Clothing : TruffleShuffle.com, 20 GBP
T-shirts and Clothing : TruffleShuffle.com, 20 GBP
T-shirts and Clothing : TruffleShuffle.com, 45 GBP
Super Hero Tees - Unique Super Hero TShirts - Superman T-Shirts -..., $21
T-shirts and Clothing : TruffleShuffle.com, 45 GBP
View All - Shorts - Topshop, 15 GBP
Camis & Vests - Tops - Topshop, 22 GBP
Heart Frilly Triangle Bikini Top, 10 GBP
Nike Women's Vandal High - Shop Nike Women's Vandal High retro...
Heart Charm Bracelet Watch, 35 GBP
Monsoon Accessorize - Red Paper Braid Trilby, 15 GBP
Oversized Purple Orchid Flower Clip, 6 GBP
Monsoon Accessorize - 24 Heart Plastic Sunglasses, 14 GBP
Sweet Lemon Body Butter: - The Body Shop, $8
Benefit Lemon Aid: Amazon.co.uk: Kitchen & Home, 7.99 GBP
Amazon.com: MSC International Jo!e Lemon Keeper: Home & Garden, $5.95
Meyer Lemon & Raspberry Swirl Cheesecake - Dean & DeLuca, $45
Gina Tricot - Juliette top Offwhite/lips
Step Brothers shoe t shirt by Crazy Dog Tshirts
Simma lugnt med ny kamera från Samsung
H & M tienda online



Kommentarer
Postat av: UNIQUE REBEL

Me like...Mommis

2010-07-26 @ 12:07:25
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Em

åh, tack! jag sparar alla fina bilder jag ser, från andra bloggar och från hemsidor. det mesta hittar jag på we heart it!



kärlek

2010-07-26 @ 14:24:23
URL: http://otherfilthystories.blogg.se/
Postat av: UNIQUE REBEL

Ring mig omgående...RB-C

2010-07-26 @ 15:12:17
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Vad ska jag baka för smarrigt i veckan? Kika in på bloggen och hjälp mig välja! :)



tack på förhand!

2010-07-26 @ 18:12:35
URL: http://ingridsinspiration.blogg.se/
Postat av: Stina - Obsessive Cuteness

Hej! Jag har kvar en inbjudan till Bloggsvar (man får 3 i var), men egentligen skulle jag ge den till en annan som frågade, men det funkade typ inte med hennes mailadress, det stod att hon redan var medlem fast hon själv inte visste om det... Men jag tänkte om jag ger dig min sista inbjudan så kanske du kan ge en till henne om hon fixar så att hon kan ta emot en sen? Eller verkar det krångligt? :P Iaf så behöver jag din mailadress för att skicka inbjudan! ^^

2010-07-26 @ 18:53:09
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0