The Gates




Många av mina favorittvserier har tagit semester och då får man börja rota reda på nåt nytt tills de återvänder. Hanky Panky tipsade mig om en serie som heter The Gates som han tyckte var sådär halvbradålig. Han berättade att han blev så förvånad för han visste inte på förhand att det var vampyrer med och han visste inte heller att vampyrer kunde vistas i solen om de smörjde in sig med solkräm, haahha! Jag var ju bara tvungen att kolla på den. Idag har jag sett de 2 första avsnitten, och jag kan säga att det inte bara är vampyrer med utan oxå varulvar. Som en Desperate Housewifes fast med ockulta inslag, tyckte HP.

Jag tyckte att den var ganska spännande, det jag sett hitills, så jag kommer nog fortsätta kolla på den.

Lite av poängen med det här inlägget är att jag undrar om du har nåt tv-serie-tips?

Vilka serier följer du nu?




Kommentarer
Postat av: Stina



Sv: Jag ska inte köpa jackan för att den är för dyr, jag har börjat ogilla att köpa saker som kostar mer än 100 kronor :P Sen så har ju alla den jackan och det är ju inte så kul. Jag och min kille har lite dålig ekonomi för tillfället så jag kan inte shoppa så mycket som jag skulle vilja :O Hahah, ja du kan ju fråga i affären om du får köpa en sko i varje färg :P Ja visst blir man extra sugen på tatueringar på sommaren! Jag vill ha fler! Men det är så svårt att spara. Men nån gång så :P

2010-07-01 @ 23:32:32
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Stina

Kollar du på True Blood? Den är ju sjukt bra tycker jag. Sen kollar jag på Supernatural, det är lite fånigt men ändå spännande och bra! Criminal Minds älskar jag också. Och så kollar jag på Cold Case, Weeds och Medium. En rätt ny serie som jag älskar är Cougar Town, om du inte sett den så borde du göra det! Enda nackdelen med den är att man alltid blir sugen på vin när man kollar :P

2010-07-01 @ 23:36:34
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det finns tre serier som jag ännu inte spanat in men som låter spännande. The walking deads (serie om zombies som tagit över världen, jag älskar zombies), pretty little liars (osäker på handlingen, kolla IMDB) & The Persons unknown (tydligen nån övernaturlig serie liknande lost om folk på nåt motell?) Tror att nån borde bli en hit iaf!



Sen ser jag resten som de flesta, Supernatural,True Blood, Breaking Bad, Californication, Mentalist, Dexter m.m. Jag ser så mycket serier att jag inte ens kommer ihåg vars jag är! :)

2010-07-02 @ 12:54:16
URL: http://www.johannagronlund.com
Postat av: Lotta

the gates är bra tycker jag, spännande!! =)

annars nu under sommaren följer jag the secret life of the american teenager, pretty little liars, unnatural history, persons uknown.. ja en hel del faktiskt :D

2010-07-09 @ 09:14:10
URL: http://lumpy.blogg.se/
Postat av: M i c k a

Ghost Whisperer!! :D

2010-07-12 @ 00:37:01
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0